Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Europska poduzetnička mreža (EEN) su suorganizatori 32. konferencije Magros koja će se održati 7. listopada 2020. godine u dvorani Kraš u Zagrebu.
Ovogodišnji cilj skupa trgovaca i proizvođača zamišljen je kao pokušaj otvaranja rasprave i dolaska do odgovora na nove izazove koji stoje, prije svega, pred maloprodajom. Otuda i tematski okvir: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija.
Nova maloprodaja (New Retail / Omnichannel) izraz je koji Alibaba koristi za opisivanje spajanja internetske i izvanmrežne trgovine digitalizacijom cijelog lanca vrijednosti maloprodaje u korist trgovca i potrošača i tvrtke koja omogućuje tu transformaciju. To je novi oblik i platforma poslovanja koja koristi podatke o digitalnim plaćanjima za stvaranje nove učinkovitosti i operativne sposobnosti u logistici, marketingu i razvoju proizvoda; podržava trgovce novim alatima i uvidima koji smanjuju troškove i potiču prodaju; a kupcima nudi prilagođen doživljaj kupovine na mrežnim i izvanmrežnim prostorima.
Kroz uvodna predavanja i panel posjetitelji će saznati što u tom pogledu mogu očekivati i kako se pripremiti za novu fazu razvoja maloprodaje. Puni utjecaj pandemije COVID-19 na sektor, pokazat će se tek sljedeće godine.