Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) organizirala je radionicu pod nazivom „Što je to poslovni model i kako ga inovirati?“ u suradnji sa Europskom poduzetničkom mrežom (EEN) i Znanstveno-tehnologijskim parkom u Rijeci STEPRI u prostorijama BIOCentra.

 

 

U prvom dijelu radionice su prezentirani razni poslovni modeli tvrtki poput Gillette, Singer, Haloid Xerox, Uber i drugih. Nakon toga je slijedio interaktivni dio u kojem su sudionici dobili predložak na kojem su trebali upisati elemente poslovnog modela lokalnog restorana. Po završetku zadatka prezentiran je jedan primjer poslovnog modela restorana.

 

 

Uslijedila je konstruktivna diskusija iz koje su sudionici saznali pregršt detalja oko planiranja poslovanja, komunikacije s krajnjim kupcima, troškova i drugim dijelovima poslovnog modela. U drugom dijelu radionice su sudionici trebali na temelju dosadašnjih saznanja sami stvoriti poslovni model. Po završetku tog zadatka, predavač Boris Golob je predstavio načine unaprijeđenja poslovnih modela. Vjerujemo da su sudionici saznali mnogo korisnih informacija o temi radionice te da će ih moći primijeniti u daljnjem poslovanju.

logo-hamag-footer-small

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

Ksaver 208, Zagreb, Hrvatska

+385 1 488 10 43

Sva prava pridržana © 2017. HAMAG BICRO

Korištenjem stranice hamagbicro.hr pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies) more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zatvori