Uspješno je održana radionica „Business canvas – poslovno planiranje za kreativce“ u srijedu, 22. studenog 2017. godine u ZG Forum-u, Gajeva 27 (Zagreb) u organizaciji Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija (HKKKI), Europske poduzetničke mreže (EEN) i Europske komisije.
Ona je prva u nizu ovogodišnjih radionica usmjerenih prema razvoju poduzetničkih vještina kreativaca, pronalaženja lakšeg financiranja i plasmana njihovih proizvoda na tržište. Suvremene tvrtke postavljaju druge prioritete kod ulaska na tržište i pritom zahtijevaju drugačije pristupe i prioritete. Kreativne industrije kao mladi industrijski sektor imaju veliki fokus na suvremene trendove socijalno orijentiranih malih tvrtki s velikim naglaskom na ideju i inovaciju. Pitanja na koja treba odgovoriti su pretežno usmjerena prema društvenoj angažiranosti i aktivaciji pojedinih skupina u smjeru rješavanju problema društva.
U prvom dijelu voditeljica radionice, Ivana Nikolić Popović održala je kratko motivacijsko predavanje s naglaskom na važnost umjetnosti za razvoj modernog društva nakon čega su pristupili izradi jednog zajedničkog modela planiranja društveno angažiranih projekata i tvrtki kroz koji su dali mnoge odgovore na pitanja o funkcioniranju i potrebama takvih sustava - koje probleme rješavaju, s kim komuniciraju, gdje pronalaze novac, tko su im partneri i na koji način mjere rezultate.
U drugom dijelu radionice timovi su pristupili planiranju svojih projekata koje su razradili po svim zadanim točkama i prezentirali ih ostalim sudionicima. Osim odlične zabave sudionici su dobili osnovne elemente za planiranje i razvoj projekta od osnovne ideje do zatvaranja financijske konstrukcije.
I u ovoj sezoni radionica partner je – Hrvatska agencija za malo gospodarstvo inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), koja putem Europske poduzetničke mreže (EEN) financira dolazak predavača.