Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) sudjelovala je u edukativnom programu „Klub kupaca malih i srednjih poduzeća“ kojeg je organizirala tvrtka CEPOR - Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća. CEPOR je neovisni policy centar koji se, od osnivanja 2001. godine, bavi problematikom poduzetništva i sektora malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj.
S obzirom na rastući broj malih i srednjih poduzeća čiji vlasnici su zbog odlaska u mirovinu zainteresirani prodati poduzeće, CEPOR je tijekom svibnja održao ciklus edukativnog programa „Klub kupaca malih i srednjih poduzeća“. Edukacija je bila namijenjena poduzetnicima koji namjeravaju ili istražuju mogućnost kupovine drugog poduzeća. U cilju što veće informiranosti poduzetnika o prednostima i izazovima rasta poslovanja kroz akvizicije CEPORov edukativni program od 6 radionica vodili su stručnjaci sa specifičnim znanjima vezanim uz različite aspekte kupovine poduzeća, od razlike između organskog rasta i rasta kroz akviziciju, procjene vrijednosti malog i srednjeg poduzeća u Hrvatskoj, due-diligence, fazama akvizicijskog procesa do financiranja akvizicije. Tijekom programa sudionici su mogli saznati više o iskustvima s akvizicijama mnogih govornika poput: Petra Šimića iz Primacošpeda, Stivena Toš iz Bomark Paka, Davora Meštrovića iz Vodoskoka te Kreše Troha iz tvrtke itSoft.
Predstavnik HAMAG-BICRO-a, Bojan Perić iz Sektora za financijske instrumente predstavio je polaznicima programa postojeće financijske instrumente HAMAG-BICRO-a: jamstva, zajmove te novi jamstveni program Plus koji je u najavi a omogućuje poduzetnicima kupnju poslovnih udjela.