Hrvatska agencija za malo gospodarstvo inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Europska poduzetnička mreža Hrvatske (EEN) sudjelovale su na 31. konferenciji za proizvođače i trgovce "Magros 2019". Konferenciju je organizirala Hrvatska gospodarska komora (HGK) i časopis Suvremena trgovina 16. listopada 2019. godine.

Na konferenciji su se okupili etablirani poduzetnici i stručnjaci koji se bave trgovinom, predstavnici ministarstava te predstavnici globalnih tvrtki. Zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Olivera Majić istaknula je važnost zajedništva Hrvatske u nastojanju da se Zagreb i Hrvatska adekvatno pozicioniraju na gospodarskoj mapi svijeta. ''Na nama je svima da razvijemo kulturu usluživanja kako na političkom tako i na gospodarskom planu s ciljem što boljeg pozicioniranja na tržištu, u kontekstu novih gospodarskih zbivanja. Pravo je pitanje kako ćemo odgovoriti na nove izazove. Svjesni smo također odgovornosti Grada Zagreba kao generatora razvoja!''

Državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta Mario Antonić kazao je kako je Hrvatska pristupanjem jedinstvenom tržištu dobila velike prilike, ali i uz to veliku konkurenciju s kojom su došli brojni izazovi. „Ne postoji više nacionalno, nego samo globalno tržište. Treba mentalni sklop prilagoditi tom načinu razmišljanja i eventualne poduzetničke ideje usmjeravati prema prije svega europskom, ali naravno i prema globalnom tržištu”, rekao je državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta Mario Antonić brojnim prisutnim studentima.

U ime HAMAG-BICRO-a na konferenciji je sudjelovao zamjenik predsjednika Uprave, Mario Turalija kao panelist na temu „Želi li Hrvatska ulaganja u gospodarstvo – gdje i kako? Kretanja u turizmu, odljev radne snage, učešće malih proizvođača u gospodarstvu RH“. Tom prilikom Turalija je istaknuo kako je HAMAG-BICRO u prethodne tri godine potaknuo gotovo 5,9 milijardi kuna investicija dodjeljivanjem bespovratnih potpora za poduzetništvo te 1,6 milijardi kuna dodjeljivanjem bespovratnih potpora za istraživanje i razvoj. Također je odobreno 270 ESIF jamstva te je na taj način potaknuto 2,1 milijardi kuna dok je odobreno 1734 ESIF zajma putem kojih je potaknuto  ukupno 562 milijuna kuna investicija. Poljoprivrednicima je pak odobreno 387 zajmova za Poljoprivredu i ruralni razvoj u iznosu od 117 milijuna kuna.

Nakon panela je prikazan primjer dobre prakse ulaganja u glamping odnosno u turističko naselje Plitvice Holiday Resort 4* putem Javnog poziva kojeg je provodio HAMAG-BICRO pod nazivom „Podrška razvoju MSP u turizmu povećanjem kvalitete i dodatne ponude hotela“. Tim pozivom je odobreno gotovo 6 milijuna kuna za ulaganje u opremu i infrastrukturu objekta kategorije sa 4 zvjezdice, nabavu IKT rješanja za unaprjeđenje poslovnih procesa te usavršavanje djelatnika.

Video prilog koji je prikazan dio je kampanje #prvih25 koju je HAMAG-BICRO pokrenuo povodom obilježavanja 25. godišnjice postojanja Agencije a može se pogledati na sljedećoj poveznici: https://prvih25.hr/glamping-na-plitvicama-sve-privlacniji-domacim-gostima/

Datum objave: 17.10.2019.

logo-hamag-footer-small

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

  • Ksaver 208, Zagreb, Hrvatska
  • info [at] hamagbicro.hr

Sva prava pridržana © 2017. HAMAG BICRO

Skip to content