Pozivamo vas na Digital Boost konferenciju koja će se održati 23. i 24. ožujka 2018. godine u Tehnološkom parku Zagreb gdje će predavači iz Hrvatske i Slovenije podijeliti svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalnog poslovanja.
Brzina prilagodbe na nove tehnologije i njihova primjena u poslovnim procesima, tvrtkama danas donosi konkurentnu prednost koja je ključna za poslovni uspjeh. Prema istraživanjima konzultantske kuće A.T. Kearney do 2020. godine više od 50% prihoda će dolaziti iz digitalnih kanala i/ili će biti potaknuto digitalnim proizvodima, uslugama i poslovanjem. Definiranje marketinške strategije jedan je od najvećih izazova s kojim se trenutačno suočavaju mnoge industrije.
Na besplatnoj konferenciji bit će prikazano kako digitalizacija poslovanja jednako utječe na turističku agenciju u nastanku - Marzito i američki IT startup - Paldesk koji se bavi razvojem Live Chat kontakt centra i helpdesk rješenja za mala i srednja poduzeća.
Predavači će biti stručnjaci iz Slovenije:
- Tadej Muršič (Alledio) - Digital Trends
- Sandra Kecman (Bisnode & GEA College) - Data dancing, Data-driven marketing
te stručnjaci iz vodećih hrvatskih digitalnih agencija:
- Dario Horvat (Arbona Ltd) - How to define metrics and measure the succes of a new website
- Bruno Filipović (Svinaweb) - How to make a profitable Google AdWords campaign?
- Dario Supan (Point Visible) - How To Build Links And Brand Awareness Through Blogger Outreach In 2018
- Mili Ibrulj (Megi) - How to Understand Digital Analytics - No Google Analytics!
- Davor Prpić (Inteligentna kuća) - CRM Process Automation
- Iva Obrovac (404 agency) - How to plan cross-channel digital advertising campaigns
Konferencija je besplatna za sve zainteresirane posjetitelje, a više informacija možete pronaći ovdje.