Prošle subote, 8. srpnja 2017. Institut za kreativno obrazovanje održao je cjelodnevnu edukaciju ‘OD ideacije DO komunikacije – Design Thinking za kreativne i inovativne poduzetnike u BIZkoshnica coworking prostoru uz podršku HAMAG-BICRO-a.


Cilj radionice bio je upoznati sudionike s Design Thinkingom – metodologijom generiranja inovativnih rješenja, koja stavlja u prvi plan korisnika i njegove potrebe. Sudionici su se nakon uvodnog teoretskog dijela okušali u procesima ideacije i izrade prototipa projektnih ideja nastalih na radionici. Tema koju su obrađivali bila je ‘Kako potaknuti inovativnost i kreativnost mladih u Hrvatskoj’. Koristeći alate Design Thinkinga u praktičnim vježbama nastalo je mnogo projektnih ideja, od kojih bismo spomenuli primjerice: Obavezan predmet ‘Kreativnost’ u osnovnim i srednjim školama, Konektalica, Pick4Share – kreativna platforma za mlade…

Voditeljica edukacije, Petra Ravlić, Design Thinking trenerica s dugogodišnjim iskustvom rada u korporacijama koje koriste ovu metodologiju objasnila je da DT obuhvaća preklapanje želja korisnika, tehničke/organizacijske izvedivosti te poslovne održivosti koristeći metodologije i misaone procese koji se uobičajeno primjenjuju prilikom dizajniranja proizvoda i usluga i primjenjivi su u poslovnom i privatnom životu, kao i u malim ili velikim sustavima.

Polovica od 30-tak sudionika edukacije već su postojeći poduzetnici, dok su ostatak činili studenti pred završetkom studija ili korporativni zaposlenici. Svi su istakli da im je izrazito važno ulagati u svoje dodatno obrazovanje budući da poslovni zahtjevi postaju sve kompleksniji, a ovakav vid praktične radionice vide kao idealan, jer u neformalnom okruženju se jako puno nauči, ali i steknu vrlo vrijedna nova poznanstva.

Osim toga edukacija je omogućila polaznicima da uz primjenu dizajnerskih i poslovnih principa, u poslovnom okruženju identificiraju prilike za inovacije, pretoče saznanja dobivena promatranjem u koncepte s ekonomskom, društvenom i kulturnom vrijednosti. Naučili su upotrebljavati alate za Design Thinking te prakticirati kulturu inovacija, od slušanja glasa korisnika, provođenja praktičnih eksperimenata, do učenja iz pogrešaka. Ovom edukacijom željelo se podići svijest o vlastitim mogućnostima sudionika i sustavnom kreativnom razmišljanju u poslovnom, ali i privatnom okruženju te važnosti fokusiranja na rješenja, umjesto na probleme.

Edukacija je završila inspirativnim predavanjem Nade Kaurin Knežević, direktorice strategije kreativno tehnološke agencije ENTG, koja je sudionike upoznala s praktičnim primjerima korištenja Design Thinkinga u poslovanju, a zaključak edukacije je da svi jesmo kreativni, a jedan od načina na koji možemo probuditi uspavanu kreativnost može svakako biti Design Thinking.

logo-hamag-footer-small

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

Ksaver 208, Zagreb, Hrvatska

+385 1 488 10 15

Sva prava pridržana © 2017. HAMAG BICRO

Korištenjem stranice hamagbicro.hr pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies) more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zatvori